måndag 31 januari 2011

Saker att bli slagen i ansiktet med: Del 5

Pistolgrepp

När Jimmy tagit sin elfte bonghit för timmen och är distraherad av en mycket entusiastisk (om än ensidig) diskussion med en planta i hörnet av källaren smyger vi hans vapen från honom för nästa test.
Pistolgreppet valdes för att det är ett effektivt verktyg för trubbigt våld, speciellt mot en person fastknuten i en stol. Det är stadigt och erbjuder snabbhet och precision. Tyvärr är det betydligt svårare att få tag på en schysst pistol om man inte har deg och skumma kontakter, samt att det är mycket svårare att förklara varför man har den, skulle man bli upptäckt med den.
Den här gången är jag så adrenalinpumpad från slagen jag själv just delat ut att smädelserna går lite överstyr. Jag säger att han ser ut som en kombination av hans mamma och en sexköpare, samt att det bara är pensionärer och pretentiösa hipsters som lyssnar på Ulf Lundell utan skam i kroppen.

Crang vrålar och jag lägger märke till en tår som flyger ur hans öga innan han ger mig några för många snabba rapp med greppet över kindbenet med utsträckt arm. Smärtan är skarp och tydlig, men dess effektivitet som ansiktsbankare ligger i rädslan att det är mynningen ska riktas mot en nästa gång.
Jag kissar lite och ångrar att vi började med den här artikeln..
0/5, det här är inte kul längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar