torsdag 27 januari 2011

saker att bli slagen i ansiktet med del #4


*Stekpanna

Efter timmar av misshandel och facebeatings så var jag lite trött, jag ville avsluta det hela, ordentligt. Då kom idén till mig. En stekpanna vore kanske nåt tänkte jag, drog lite på smilbanden och sa, nu är det min tur.
Utan att visa en uns av rädsla satte sig Omen på stolen och låste sina egna handklovar och sa, ge mig ditt bästa (Ja, vi har handklovar nu). Jag lyfte av den nu heta stekpannan från spisen där den stått och hettats upp 6:an senaste timmen. Jag känner värmen från pannan i mitt ansikte, som ett löfte om vilken skada den faktiskt kan utdela. Jag känner mig lite som Gordon Ramsey där jag står och väntar som ett barn på julafton eller en alkis utanför systemet en fredagsmorgon på att få svinga mitt 250 grader varma, helgjutna tennisracket av titan mot ett försvarslöst offers ansikte.

Första träffen ska precis landa. Jag känner mig som när jag skulle ha sex andra gången, första gången är väl alltid lite sådär för då vet man inte helt vad man ska göra eller hur det känns, men andra gången är bättre för då vet man precis vad som hända skall och man har lärt sig hitta i Lårviken. Det är så jävla kanon, jag önskar att jag kunde radera den delen av mitt minne så varje gång är första och andra gången, det skulle göra varannat samlag till helt kickass. Jag saknar inte att vara tretton men jag saknar att ha sex med tretton åringar.. Aj, det där kom ut fel, kom ihåg att i detta scenario är jag också tretton. Man var liksom oskyldigare då, jag menar att vara i startgroparna för sitt eget förfall är ju det bästa som finns, första ligget, första fyllan, första snatteri, första "gang initiations" osv. jag tror att livet är som en berg och dalbana, dom ösiga bitarna så skriker man och bara vill att de ska stanna igen, men när dom lugnare partierna kommer så tänker man, shieet vad är det här liksom? Sen när den stannar så känner man sig lite tom.

vad pratade jag om nu igen? JUST DET! Stekpannan var het och första träffen ska precis landa. Jag känner mig som när jag skulle ha sex andra gången, första gången är väl alltid lite sådär för då vet man inte helt vad man ska göra eller hur det känns, men andra gången är bättre för då vet man precis vad som hända skall och man har lärt sig hitta i Lårviken. Jimmy tar min handled och stoppar slaget, han påpekar att det var min tur att bli slagen, som linje dommare har den befogenheten och jag kände mig riktigt dum. Jag har hettat upp, bondat och hunnit komma lite i byxan med mitt vapen och precis innan finalen så fick jag ta offrets plats. Ironi?
Seriöst, ironi? jag har inte helt koll på vad det är.
Omen slappar upp mig som en Pimp gör på en Ho´ fast med en glödhet stekpanna, nu är jag fucked. Jag börjar mer och mer att likna Freddy Kruger och delar min hud sitter fast på stekpannan. För att analysera skadan så måste det sägas att den gör det en spade gör men med lite mindre kraft pga utav det kortare skaftet. Men detta kompenseras av att den kan vara skitvarm. Men pga av att man inte alltid har tid att hetta upp en panna innan fight får den ett lågt betyg trots utmärkt effekt. 4/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar